Nasze opakowania premium zdecydowanie wyróżniają się na sklepowej półce. To zasługa korzystania z najnowszych technologii, użycia nowych materiałów, łączenia i opracowywania kolejnych technik uszlachetniania.
W przypadku tych ostatnich foliowanie, lakierowanie UV, tłoczenie czy hot-stamping czyli foliowanie na gorąco, to podstawowe efekty. Niegdyś charakterystyczne dla opakowań premium, dziś tracą swoją wyjątkowość na rzecz cold-stampingu, lakierów hybrydowych czy holograficznych. Zmienia się też podłoże, na którym drukujemy.
Niezastąpiony staje się także cold stamping, gdzie wybiórcze laminowanie folią metaliczną wykonujemy w procesie druku na maszynie offsetowej. Srebrną lub złotą folię nakładamy podobnie jak farbę drukarską, z identyczną precyzją. Dodatkowo możemy od razu nanosić na nią wybrany kolor. Daje to nieograniczone możliwości wykorzystania metalicznych barw na opakowaniach.
Nowym rodzajem uszlachetniania opakowań premium jest efekt opalizujący S-Druk. To nasza autorska technika, która pozwala maksymalnie wykorzystać możliwości jakie daje cold stamping, druk offsetowy UV oraz lakiery hybrydowe. Efekt finalny, symulujący wykorzystanie lakierów iriodynowych, jest naprawdę wyjątkowy.
Coraz częściej marki z najwyższej półki wykorzystują kartony laminowane folią metaliczną lub holograficzną. Do ich zadruku wykorzystujemy technologię druku offsetowego UV oraz farby utrwalane promieniowaniem UV o podwyższonej pigmentacji. Dzięki temu barwy na opakowaniu stają się żywsze i głębsze. A to idealny sposób na zwrócenie uwagi klienta sklepu lub drogerii.
Microembossing – to technologia łącząca nanoszenie na opakowanie folii metalicznej w procesie hot-stampingu oraz tłoczeń, które bardzo delikatnie naruszają strukturę kartonu.
Tłoczenie 3D – to technologia pozwalająca na wielopoziomowe tłoczenie opakowania z pomocą matryc grawerskich 3D.
Hot-stamping - to uszlachetnienie polegające na „wprasowaniu” w powierzchnię kartonu folii hot-stampingowej za pomocą rozgrzanej matrycy w kształcie logo, ozdobnego tekstu lub innego elementu. Ta metoda służy też do umieszczania na opakowaniu hologramów. Techniki hot-stampingowe to efekty specjalne, które wzbogacają walory wizualne.
Miejscowo nałożone elementy folii metalicznej w technologii cold stapming, zadrukowane kolorami: CMYK + 2 kolory Pantone, uszlachetnione lakierem hybrydowym oraz lakierem UV. Dodatkowo niektóre elementy zostały wytłoczone wielopoziomowymi matrycami grawerskimi 3D.
W opakowaniach do kosmetyków często stosowany jest element okienkowania. Ważnym jest tutaj możliwość częściowego pokazania produktu. Tworzymy opakowanie, które umożliwia konsumentom bezpośredni kontakt wzrokowy z produktem, ukrytym wewnątrz.