Badania marketingowe pokazują, że konsumenci potrzebują średnio 7 sekund, aby wyrobić sobie zdanie o produkcie*.
To 7 sekund to szansa na przykucie uwagi. A co jest bardziej olśniewające niż piękne opakowanie, które kryje równie wspaniałą zawartość?
W przypadku kosmetyków opakowanie premium to wartość dodana produktu – sprawia ono, że konsument, który je wybiera, czuje się wyjątkowo, a sama zawartość staje się jeszcze cenniejsza. Aby zrobić odpowiednie wrażenie na odbiorcy, takie opakowanie od pierwszych sekund powinno intrygować kolorem, fakturą i efektami specjalnymi.
Potrzebujesz więcej informacji? Chętnie przedstawimy szerszą paletę możliwości, jakie mamy w ofercie. Zapytaj o to naszego handlowca.
Opakowanie o małych i bardzo małych wymiarach, dostosowane do konkretnych kosmetyków, takich jak: szminka, tusz do rzęs, kredka do oczu czy eyeliner. Wykończone w technologii hotstamping’u.
Opakowania na perfumy, z powierzchnią zadrukowaną na kartonie metalizowanym (metaliza) z lakierem UV matowym. Wybiórczo zastosowano lakier UV błyszczący.
Opakowanie na krem, wykończone technologią coldstamping’u, zabezpieczone lakierem UV błysk.
Opakowanie na inny produkt kosmetyczny, wykonane w technologii konwencjonalnej na kartonie niepowlekanym z zastosowaniem hotstamping’u.
Opakowanie na mydło z zadrukiem konwencjonalnym oraz z lakierem dyspersyjnym na całej powierzchni.
Opakowanie na krem uszlachetnione technologią coldstamping’u, zabezpieczone lakierem UV błysk. Opakowanie zostało również pokryte folią metaliczną od wewnątrz (metaliza), zawiera zintegrowaną wkładkę, która unieruchamia produkt, zabezpieczając go przed przemieszczaniem się.